Kim jesteśmy?
LeanCert to zespół ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie praktyczne w zarządzaniu i usprawnianiu obszarów produkcji, logistyki, zakupów, magazynów i działów administracyjnych. Specjalizujemy się w rozwiązaniach z zakresu całego Łańcucha Dostaw (Supply Chain).
Co oferujemy?
Pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Chętnie dzielimy się wiedzą i pomagamy przebrnąć przez meandry Lean Management.
Szkolenia on-line, webinaria, filmy szkoleniowe dostępne na platformie edukacyjnejj EduCert
Publikacje, poradniki, książki dla osób zainteresowanych praktycznym wdrażaniem Lean Management
Dlaczego my ?
Zgrany zespół. Powodzenie większości projektów zależy, w głównej mierze od składu biorącego w nim udział zespołu, a LeanCert to zespół osób sprawdzony w codziennym zarządzaniu biznesem. To ludzie odnoszący sukcesy, umiejący rozwiązywać konflikty, będący świadomymi jak bardzo drobny element procesu może mieć wpływ na całość działalności operacyjnej.
Szeroki zakres współpracy. Jako jeden z niewielu podmiotów na ryku, LeanCert jest w stanie zaoferować Państwu wsparcie od koncepcji projektu poprzez dobór wyposażenia, wsparcie w fazie przetargu, na szkoleniach kończąc.
Doświadczeni praktycy, odnoszący sukcesy w pracy zawodowej. Państwa problemy znamy z własnego doświadczenia i umiemy ich unikać lub wspólnie z Państwem rozwiązać.
Naszym celem jest Państwa sukces, dlatego współpraca z LeanCert to współpraca partnerska. W realizacji każdego projektu istnieją szare strefy, dla których trudno ustalić odpowiedzialność. Wspieramy Państwa w każdym aspekcie. Naszym priorytetem jest sukces projektu.
Mamy doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym. Eksperci LeanCert prowadzili projekty w Polsce, Rumunii, Ukrainie, Szwajcarii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach, USA i RPA.
Jako jedyni w Polsce możemy powiedzieć, iż o jakości pracy ekspertów LeanCert świadczy zdobycie przez jeden z projektów pierwszego miejsca w Europie Środkowej i Wschodniej w konkursie za najlepszy projekt w obszarze Logistics/Supply Chain.
Wsparcie po zakończeniu projektu
Nasza współpraca nie kończy się na zamknięciu projektu. Jako LeanCert, z doświadczenia przy realizacji różnych projektów wiemy, że po fazie projektowej następuje etap doskonalenia, szkoleń, weryfikacji i optymalizacji standardów pracy, obiegu informacji.